Martin Pohl aka Řezník se několikrát zmínil, že na škole psal diplomovu práci ohledně pohřebnictví. Konkrétně: Marketing v pohřebnictví
Trochu jsme pátrali a máme jí pro vás všechny, co jste se po ní ptali a zajímalo vás to!
Martin Pohl
Diplomová práce věnující se marketingu pohřebních ústavů v České republice a jejich vztahu k inovacím. V teoretické části se práce zabývá marketingem, marketingovým mixem, charakteristikou služeb a marketingovým výzkumem. V praktické části je popsán současný stav pohřebnictví v České republice včetně legislativních omezení a regulace marketingu. Jsou zde uvedeny produkty a služby běžně poskytované na trhu pohřebnictví a představeno Sdružení pohřebnictví v ČR. Cílem této práce je zjistit, prostřednictvím marketingového výzkumu, jak vypadá marketing pohřebních ústavů, zda tyto ústavy sledují inovační trendy a zda samy v poslední době nějaké inovace implementovaly. Dalším cílem je odhalit, zda se dotazované pohřební ústavy setkaly s neetickým chováním konkurence a jaké byly jeho projevy.
Celou diplomovou práci si můžete stáhnout zde v .pdf:
DIPLOMOVÁ PRÁCE – Marketing v pohřebnictví
HESLO: horrorcore.cz
+ se můžete podívat na Bakalářskou práci na téma:
Řezník má tedy skutečně titul Ing. jak mnoho z vás nevěřilo 🙂
zmiňuje se o tom i v dokumentu zde: Na hraně: Řezník
INFORMACE O ODEVZDÁNÍ A OBHÁJENÍ | |
---|---|
Datum podání VŠKP: | 28.10.2011 |
Datum poslední editace záznamu: | 04.09.2012 07:12:00 |
Datum obhajoby VŠKP: | 12.09.2012 |
Výsledek obhajoby: | Závěrečná práce byla úspěšně obhájena |
by
thx ZenitZero
Zdroj: Vysoká škola ekonomická v Praze